Korleis kan vi hjelpe?
Vårt kundesenter er tilgjengeleg måndag til fredag frå 08:00 til 16:00 eller etter avtale. Send oss ein e-post eller kontakt oss via kontaktskjemaet.




















Leaflet © OpenStreetMap contributors & CartoDB
Ofte stilte spørsmål (FAQ)
- Inne i ARKo - klikk på 'Funksjonar' og 'ARKo Helse'.
- Klikk deretter på 'Pasientar' og finn pasienten i 'Liste'. (Dersom pasienten ikkje ligg i liste, må du søke opp pasienten i 'Personregister'.)
- Klikk på pasienten og skroll heilt ned på sida. Der finn du ein 'frikortspørring'.
- Får du svaret 'Pasienten har fritak frå eigenandel', veit du at pasienten har frikort i dag.
- Du kan no registrere frikort på pasienten inne i ARKo. Under 'frikortdato' skriv du dagens dato for når du sjekka inne i ARKo Helse.
- Inne i ARKo - klikk på 'Funksjonar' og 'Fakturaoversikt'.
- Finn fakturaen du ønskjer å kreditere, og klikk på 'Vis'.
- Klikk deretter på 'Ny kreditnota' oppe til høgre.
- Skriv ut kreditnotaen.
- Varene på denne fakturaen vil no havne tilbake i kassen til klienten.
- Gå til 'Funksjonar' → 'Avrekning til HELFO' → 'Tidlegare avrekna behandlingar'.
- Vel riktig avrekning og trykk på 'Liste'.
- Klikk på 'rekningId' heilt øvst for å sortere i stigande rekkefølge.
- Finn riktig 'rekningId' og klikk på knappen til høgre for behandlinga for å angre denne avrekninga.
- Bekreft for å angre, og avslutt.
- Klikk på 'Funksjonar' → 'Avrekning til HELFO'.
- Vel 'Tidlegare avrekna behandlingar' og finn klienten du skal kreditere behandling på.
- Klikk på knappen til venstre for namnet til klienten.
- Klikk på 'K' bak behandlinga du skal kreditere i lista.
- Godkjenn krediteringa og angre avrekning.