Korleis kan vi hjelpe?

Vårt kundesenter er tilgjengeleg måndag til fredag frå 08:00 til 16:00 eller etter avtale. Send oss ein e-post eller kontakt oss via kontaktskjemaet.

Kontakt oss

Har du spørsmål eller ønskjer du å kome i kontakt med oss? Send oss ei melding via skjemaet under, eller ring oss på 57 72 70 20.

MarkerMarker
Leaflet © OpenStreetMap contributors & CartoDB

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

  • Inne i ARKo - klikk på 'Funksjonar' og 'ARKo Helse'.
  • Klikk deretter på 'Pasientar' og finn pasienten i 'Liste'. (Dersom pasienten ikkje ligg i liste, må du søke opp pasienten i 'Personregister'.)
  • Klikk på pasienten og skroll heilt ned på sida. Der finn du ein 'frikortspørring'.
  • Får du svaret 'Pasienten har fritak frå eigenandel', veit du at pasienten har frikort i dag.
  • Du kan no registrere frikort på pasienten inne i ARKo. Under 'frikortdato' skriv du dagens dato for når du sjekka inne i ARKo Helse.

  • Inne i ARKo - klikk på 'Funksjonar' og 'Fakturaoversikt'.
  • Finn fakturaen du ønskjer å kreditere, og klikk på 'Vis'.
  • Klikk deretter på 'Ny kreditnota' oppe til høgre.
  • Skriv ut kreditnotaen.
  • Varene på denne fakturaen vil no havne tilbake i kassen til klienten.

  • Gå til 'Funksjonar' → 'Avrekning til HELFO' → 'Tidlegare avrekna behandlingar'.
  • Vel riktig avrekning og trykk på 'Liste'.
  • Klikk på 'rekningId' heilt øvst for å sortere i stigande rekkefølge.
  • Finn riktig 'rekningId' og klikk på knappen til høgre for behandlinga for å angre denne avrekninga.
  • Bekreft for å angre, og avslutt.

  • Klikk på 'Funksjonar' → 'Avrekning til HELFO'.
  • Vel 'Tidlegare avrekna behandlingar' og finn klienten du skal kreditere behandling på.
  • Klikk på knappen til venstre for namnet til klienten.
  • Klikk på 'K' bak behandlinga du skal kreditere i lista.
  • Godkjenn krediteringa og angre avrekning.